عرض مشاركة واحدة
قديم 03-06-2010, 12:45 AM   #17583
::+عضو شرف+::


الصورة الرمزية (*قمرهم كلهم*)
(*قمرهم كلهم*) غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2672
 تاريخ التسجيل :  Mar 2009
 أخر زيارة : 17-05-2022 (11:07 PM)
 المشاركات : 2,182 [ + ]
 التقييم :  10
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي






جايز أدور في غيابك معاذير
............... ويجيك من بعض القرايب سلامي

من قال أصبح في غيابك على خير!
...............ياللي تقول إن طول الليل نااااامي

لو كنت مرتاحه من البُعد وبخير ؟
...............ما كنت آواصل يوم أروح لـ داومي


(*قمــرهم*)




 
 توقيع : (*قمرهم كلهم*)



مامضــى خير ..,
والأتـــــــي اجمـل ..,
تلكـ ثقتـــــــي باللــــــه ..,



رد مع اقتباس
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64